Saturday, March 6, 2010

Tillbaka

Nu är jag tillbaka i Moskva igen.

Jag välkomnades av den rara chauffören Volodja som hämtade upp mig på flygplatsen. Han log, pratade och sjöng med i de gamla låtarna på radion.

Än så länge bor jag lite temporärt utan egen dusch och kök. Men om någon vecka vet jag nog hur det blir med boendesituationen. Det är ju inte optimalt att ens kollegor träffar en (för första gången) på väg från duschen med en handduk virad runt huvudet...

Det snöade när jag vaknade i morse, men nu börjar solen titta fram. Skall bege mig ut här i området och fota lite!

2 comments:

Josefina said...

Välkommen tillbaka! Vad pysslar du med i Moskva nu? Jag kanske kommer förbi en sväng och hälsar på på ambassaden i juni :)

Sofia said...
This comment has been removed by the author.